Gondolatok az archicentrumról
... az igények felmerültek
A szélessávú Internetes technológiák (ADSL, kábelnet) magyarországi elterjedésével egy időben lehetőség nyílt a napi munkában is használható nagyméretű számítógépes adatok gyors elérésére a Világhálón keresztül.
A nyugat európai tapasztalatokra alapozva, valamint az osztrák és német építőipari portálok gyakorlati látogatottsági és letöltési statisztikáiból kiderül, hogy komoly érdeklődés mutatkozik egy átfogó építőipari információs rendszer Interneten történő közvetlen elérésére.
... az ötlet az archicentrummal megvalósult
Gyakran problémát okoz egy-egy építész vagy építőmérnök számára, hogy a tervrajzba illeszthető csomópontok, vagy a beépítésre javasolt termékekkel kapcsolatos műszaki információk, alkalmazási útmutatók nem állnak rendelkezésre.
A 'Gábor könyv' óta csak részleteiben készült olyan átfogó gyűjteményes kiadvány, mely széleskörűen tartalmazná a magyar építőanyag-ipar legfrissebb termékeit, mérnöktámogatási segédleteit, alkalmazástechnikai útmutatóit és műszaki információit.
Az archicentrum fiatal szakmai portálként 2002. decemberében kezdte meg működését. Egyedülálló területet tudhat magáénak az Interneten: építőanyag-gyártók szakmai információit, mérnök-támogatási segédleteit gyűjti össze.
... az archicentrum célja
A hagyományos prospektus és CD rendelés lassú, aktualizálásuk nehézkes, időigényes és költséges. Az építőiparban tevékenykedő szakemberek egyik legfontosabb elvárása egy gyártó/forgalmazó céggel szemben, hogy minél gyorsabban kapjanak hiteles információkat a kívánt termékekről vagy szolgáltatásokról.
Az archicentrumot azért hoztuk létre, hogy naprakész és sokoldalú szakmai információkkal segítünk az építőiparban dolgozó szakemberek, illetve az építőiparral kapcsolatos tanulmányokat folytató hallgatók munkáját.
Az archicentrum a gyártó cégek birtokában lévő elektronikus formában rendelkezésre álló anyagok, valamint az Interneten jelenleg fellelhető tartalom összegyűjtését és közreadását tűzte ki célul egy átfogó, jól strukturált, könnyen áttekinthető építőipari adatbázisba.
Az oldallal szembeni alapvető követelmény, hogy a lehető legteljesebb gyártói tartalommal rendelkezzen, így az archicentrum nem kötelezi el magát kizárólagosan egyetlen gyártó termékeinek megjelentetése mellett sem. Célunk továbbá, hogy portálunk az Internet segítségével magas színvonalú műszaki tartalmat és szolgáltatást biztosítson felhasználói részére.
... kikhez szólunk; célcsoportunk
- Építészek és építőmérnökök
- Kivitelezők
- Belsőépítészek, lakberendezők
- Épületgépész-tervezők
- Táj- és kertépítészek
- Egyetemi-, főiskolai hallgatók
- Beruházók, építtetők és építkezők
... néhány szó a marketingről
Egyre nagyobb figyelmet fordítunk portálunk marketingkommunikációs
tevékenységére, ezzel is támogatva az Önök érdekeit. Marketing stratégiánk
részeként hosszú távú együttműködési megállapodásokat kötöttünk több
sajtóorgánummal és szakmai szervezettel. A jövőben is a szakmai közönségnek
- építészeknek, építőmérnököknek, kivitelezőknek, építészhallgatóknak
- szóló promóciós kampányokkal támogatjuk tevékenységünket, valamint
standdal és színes programokkal illeszkedünk számos szakmai rendezvény,
kiállítás programjába.
... látogatottsági adataink
Szakmai portálunk látogatóinak - építőipari szakemberek - száma meghaladta a heti 4500 főt, a letöltések száma pedig a heti 50.000 oldalt.
... és végül az utolsó gondolat
Legyen az Ön legmegbízhatóbb partnere tervezésben, kivitelezésben, információszerzésben a www.archicentrum.hu
|