Legyen az archicentrum a kezdőlapom


Regisztrálok és feliratkozom az archicentrum hírlevelére

2020.02.28.

Keresés

Termékcsoportok

Ügyfeleink bemutatása

CAD csomópontok

CAD elemtár

GDL objektumok

Termékadatlapok

Segédprogramok

Alkalmazási útmutatók

Textúrák

Referenciaképek

Prospektusok

Árlisták


Akciók



  Belépés
Loginnév:
Jelszó:
 
Regisztráció
Elfelejtette jelszavát

Szolgáltatásaink

Tartalom hozzáadása

Link hozzáadása

Kapcsolat velünk

FAQ





Közbeszerzésen indulna?
Bízza profikra a papírmunka nehezét! Ajánlattevők teljes körű közbeszerzési képviselete: TriCSÓK Kft.
Problémamentes közbeszerzés!


   Hírek   Eseménynaptár   Linkek   Törvénytár   Intézmények   Pályázatok   Szoftverek   archicentrum




Bizalmi kérdés, avagy a kávéfőző vásárlás esete

Gyártói hírek - 2009-05-07 13:01:28


 cikk elküldése  |    cikk nyomtatása


Kávéfőző vásárlás előtt álltam a napokban, és komoly gondban voltam. Kevés helyen tudom megkóstolni ugyanis, hogy a borsos árú készülékek milyen „fekete levet” eresztenek ki magukból.

Még ennél is nagyobb a gondja annak, aki építőanyagot vásárol. A gyártók – természetesen – állítják, hogy termékük minden követelménynek megfelelnek, sőt, még annál is jobbak. Magától értetődik, hogy erről dokumentum is van. De mennyire bízhatunk abban, hogy az anyagok jó tulajdonságai tartósan megmaradnak? Tudja-e a gyártó mindig ugyanazt a minőséget produkálni, mint amit bevizsgáltatott? Melyik gyártónak fontos a jó hírneve? Kiben bízhatunk?


Jó hírnév

Egy termék jó hírneve nem máról-holnapra alakul ki, és nem is a gyártók adják maguknak, érte kitartóan, eredményesen kell a piacon dolgozni. A tartós, jó minőségű áru, a készséges és gyors kiszolgálás, a szakértő terméktámogatás mind elengedhetetlen ehhez. Aki ezeket év(tized)ek kemény munkájával elérte, nem teszi kockára rövidtávú sikerekért. Az Austrotherm cégcsoport a 90-es évek óta Közép-Európa meghatározó polisztirolhab gyártója.


Hazai gyártóbázis

Gyártani sokfelé lehet, és az Európai Unió gazdaságilag már belföldnek számít. Ennek ellenére jelentősége van annak, hogy a rendelkezik-e a cég hazai gyártóbázissal, vagy sem. Az itthon alkalmazott dolgozók, itteni menedzsment hosszútávú gondolkodást jelent, míg egy import anyag esetében az anyacég legfontosabb szempontja mindig is az otthoni értékesítés lesz, az export csak „hab a tortán”. Nem elhanyagolható az sem, hogy a hazai munkatársak behatóbban ismerik az itteni szabályozásokat, könnyebben meg tudnak felelni nekik, és jobban tudnak alkalmazkodni is, hiszen Magyarország a fő piacuk.
Az Austrotherm Kft. az expandált polisztirolhab gyártók közül egyedül már három korszerű gyártóhellyel rendelkezik hazánkban. A győri székhely és a gyöngyösi üzem után tavaly megnyitotta szekszárdi gyárát is.


Minőség és termékfejlesztés

A jó gyártó folyamatosan bővíti termékkínálatát. Korszerűbb gépek beszerzésével, szakképzett dolgozók alkalmazásával lehet fokozni az anyagok használati értékét. A minőség iránti elkötelezettséget mutatja az is, ha új, magasabb értékű termékekkel lép a piacra.
Az Austrotherm Kft. számos EPS terméket honosított meg a hazai piacon, így a lépéshang-szigetelő EPS lemezeket, a lejtésképző hőszigetelést (ezért Construma nagydíjat is kapott), az Expert termékcsaládot, a Grafit homlokzati hőszigetelő lemezt, vagy akár az OÁZIS hőszigetelő drénrendszert. Nem meglepő tehát, hogy 11 Austrotherm termék nyerte el tavaly a KIVÉT (Kiváló Építési Termék) védjegyet.


Hővezetési tényező mérése
Folyamatos minőség-ellenőrzés

Az egyik legfontosabb tényező. Mit sem ér a szépen bekeretezett forgalomba hozatali engedély, ha a forgalomba nem az a minőség kerül! Hibás terméket pedig minden gyártó gyárt, csak a nem mindenki engedi azokat a fogyasztóhoz. A gyári laboratóriumok és a gyártásközi ellenőrzések ezért fontosak – és nem csak a vevőnek, de a gyártónak, forgalmazónak is.
Az Austrotherm Kft. mindhárom telepén a legkorszerűbb laboratórium működik, a gyártásközi ellenőrzés menetét a minőségirányítási kézikönyv rögzíti.


Alkalmazástechnika

És végezetül nem elégséges, hogy jó terméket gyártson valaki. A tervezőt, kivitelezőt, de az egyszerű felhasználót is tájékoztatni kell arról, hogy az adott termék hol, hogyan építhető be, mire kell különösen ügyelni, hogy jó minőségű épületszerkezetek, épületek valósuljanak meg. Ehhez szakmailag képzett területi képviselőkre, szakértő alkalmazástechnológusokra van szükség. És mivel ők sem lehetnek ott mindenhol, szükséges, hogy a termékismertetők, beépítési útmutatók - nyomtatott, vagy elektronikus formában – mindenki számára hozzáférhetők legyenek.

Az Austrotherm Kft.-nél még a marketinges is épületszigetelő szakember, aki a jól kiválasztott kávéfőzőnek is köszönhetően írta meg ezt a cikket.


A rovat további cikkei

Fény a tanulás szolgálatában
Több fényt!
Bio kőzetgyapottal az egészségünkért
BACHL akció a végfelhasználók számára
Terasz a tetőtérben: mégis hogyan?
Új ROCKWOOL honlap gazdagabb tartalommal
Rovataink

Magyar Építő Fórum hírei
Építőipari hírek
Gyártói hírek
Bemutatjuk
Szakmai szervezetek
Tippek, ötletek



Hirdetés










archicentrum | Médiaajánlat | | Adatvédelmi alapelvek | Kapcsolat velünk
copyright Interart Consulting Kft. 2002-2020. www.archicentrum.hu
Jogi képviselőnk: Dr. B. Horváth Ágnes ügyvéd, Budapest