Legyen az archicentrum a kezdőlapom


Regisztrálok és feliratkozom az archicentrum hírlevelére

2020.07.14.

Keresés

Termékcsoportok

Ügyfeleink bemutatása

CAD csomópontok

CAD elemtár

GDL objektumok

Termékadatlapok

Segédprogramok

Alkalmazási útmutatók

Textúrák

Referenciaképek

Prospektusok

Árlisták


Akciók



  Belépés
Loginnév:
Jelszó:
 
Regisztráció
Elfelejtette jelszavát

Szolgáltatásaink

Tartalom hozzáadása

Link hozzáadása

Kapcsolat velünk

FAQ





Közbeszerzésen indulna?
Bízza profikra a papírmunka nehezét! Ajánlattevők teljes körű közbeszerzési képviselete: TriCSÓK Kft.
Problémamentes közbeszerzés!


   Hírek   Eseménynaptár   Linkek   Törvénytár   Intézmények   Pályázatok   Szoftverek   archicentrum




A Nemetschek márkaarculatának megújulása

Bemutatjuk - 2008-04-01 10:09:06


 cikk elküldése  |    cikk nyomtatása


A Nemetschek AG új cégemblémával erősíti meg vezető pozícióját az AEC (Architecture, Engeneering, Construction) szoftverek piacán.

2008. mácius 27-én, a Nemetschek Group müncheni központja által kiadott sajtónyilatkozatban jelentették be az új márka-imázs bevezetését. A cégarculat középpontjában mostantól a „building the future” szlogent leváltó „moving minds” áll, kiegészítve a széles horizontot ábrázoló képpel, mint állandó vizuális kulcs-elemmel, és az új logóval, ami színességével a cégcsoport sokszínű tevékenységi körét hivatott bemutatni. Az új cégarculat a Nemetschek stratégiai pozícionálásának központi eleme: mint az épületek teljes életciklusán keresztül vezető tíz különálló szoftver-megoldás nemzetközi szinten piacvezető szállítója. A Nemetschek AG-vel párhuzamosan két leányvállalata, a Nemetschek Allplan és a Nemetschek Scia is bevezeti az új filozófiába illeszkedő márkaarculatot. Ez érinti a logót, a weboldalt, a nyomtatott anyagokat és termékcsomagolást is.


„Az új, ernyőmárka stratégiával folytatjuk jó pozíciónk megerősítését a nemzetközi AEC piacon, és fejlesztéseinket, amelyek ügyfeleink javát szolgálják”, mondta Ernst Homolka, a Nemetschek AG pénzügyi igazgatója, az igazgatótanács szóvivője. „Az új márkaarculat nemcsak megteremti a csoport portfoliójába tartozó termékek letisztult megjelenítését, de hivatott a versenytársaktól való megkülönböztetésre is.”

A jövőben a Nemetschek Group új márkaarculata védőernyőként fogja össze az egyes márkákat. A „moving minds” szlogen a terméknévvel kiegészítve a csoport sokszínűségét és az egyes szoftverek önálló identitását reprezentálja. A grafikai átalakulás sorát nyitó Nemetschek Allplan márkanév alapszíne a mélyvörös lesz az egész világon, a Nemetschek Scia márkához kapcsolódó alapszín a sötétkék lesz. A háttérben meghúzódó, az égről készült képpel szimbolizált horizont az új lehetőségekre való nyitottságot és a korlátoktól mentes tervezői szabadságot foglalja magába.

Az átalakulás nyomon követhető a cégcsoporthoz tartozó weboldalakon (www.nemetschek.com, www.nemetschek.hu, www.allplan.com), amit hamarosan a csoportba tartozó többi márka is követni fog, csatlakozva az ernyőmárka stratégiához.


A rovat további cikkei

Nagydíjat ért a Murexin hazai fejlesztése
Jelentős tetőkárokkal búcsúzott az idei nyár is
A Várépítő pályázat idei 16 nyertese közül elsőként a Tác-i Integrált Autista Gyermekeket Foglalkoztató Ház tetője szépült meg
EQUITONE szálcement homlokzatok az építészetben Pályázat építészek és építészhallgatók számára
Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2017 idei frissítése
Csendes pihenő?
Rovataink

Magyar Építő Fórum hírei
Építőipari hírek
Gyártói hírek
Bemutatjuk
Szakmai szervezetek
Tippek, ötletek



Hirdetés










archicentrum | Médiaajánlat | | Adatvédelmi alapelvek | Kapcsolat velünk
copyright Interart Consulting Kft. 2002-2020. www.archicentrum.hu
Jogi képviselőnk: Dr. B. Horváth Ágnes ügyvéd, Budapest