Legyen az archicentrum a kezdőlapom


Regisztrálok és feliratkozom az archicentrum hírlevelére

2020.07.07.

Keresés

Termékcsoportok

Ügyfeleink bemutatása

CAD csomópontok

CAD elemtár

GDL objektumok

Termékadatlapok

Segédprogramok

Alkalmazási útmutatók

Textúrák

Referenciaképek

Prospektusok

Árlisták


Akciók



  Belépés
Loginnév:
Jelszó:
 
Regisztráció
Elfelejtette jelszavát

Szolgáltatásaink

Tartalom hozzáadása

Link hozzáadása

Kapcsolat velünk

FAQ





Közbeszerzésen indulna?
Bízza profikra a papírmunka nehezét! Ajánlattevők teljes körű közbeszerzési képviselete: TriCSÓK Kft.
Problémamentes közbeszerzés!


   Hírek   Eseménynaptár   Linkek   Törvénytár   Intézmények   Pályázatok   Szoftverek   archicentrum




''Mindig pontosan fizetünk!''

Bemutatjuk - 2009-02-06 13:29:47


 cikk elküldése  |    cikk nyomtatása


12 éve van jelen a magyar építőanyag piacon az újHÁZ Centrum építőanyag beszerzési társaság, jelenleg már részvénytársaság formájában. A kizárólag magyar tulajdonosokból álló cég mintát kíván mutatni a magyar vállalkozóknak.

Az öt győri építőanyag kereskedő szövetségéből kinövő vállalkozás mára 43 tagvállalat 66 telephelyén, az ország 99%-át lefedve forgalmazza a központon keresztül beszerzett építőanyagokat. Mint Kovács Tamás vezérigazgató elmondta, a siker kulcsa a hosszú távú stratégia és a teljesen transzparens struktúra. Az építőipar – már a jelenlegi válság hatásait megelőzően is – szenvedett a körbetartozásoktól, így nem csoda, hogy a nagy forgalmi elvárásoknak is megfelelő újHÁZ Centrum kiemelkedően jó partnernek számít a beszerzések terén, fegyelmezett fizetési moráljának köszönhetően. Az újHÁZ készfizető kezességet vállal tagjaiért, akik akár egymás kifizetetlen számláit is láthatják. A könnyen mobilizálható hitelfedezeti biztosítékok adnak garanciát arra, hogy a tagok biztosan kifizetik rendeléseiket a központ fel. A tagok éves forgalmuk közel felét, mintegy 24 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak a központi beszerzésen keresztül, és ezzel 10-20%-os volumennövekedést értek el. Az újHÁZ Centrum rendszere nyitott, de egyre szűkül a lehetőség az új tagok beléptetésére, mivel garantált szabad mozgástér biztosítja a zavartalan kereskedelmi tevékenységet a tagok számára. A gazdasági válság építőipart súlytó hatásának kézzel fogható bizonyítéka az új tagkérelmek megugró száma – jelentette ki Kovács Tamás.

Jobbról balra: Kovács Tamás (újHÁZ Zrt), Illy Gábor (Baumit), Komlós Andor (Leier)


Komlós Andor, az egyik legrégebbi beszállító partner, a Leier Hungária Kft. ügyvezetője elmondta, hogy az újHÁZ Centrum által igazi, korrekt és erős partnerre tettek szert, erre van szüksége az erős gyártóknak. A beszerzési központ valós kohéziós erőt biztosít a piac szereplői között, erről a közösségi szellemről tanúskodnak az újHÁZ rendezvényei is. A jelenlegi helyzetet illetően a Leier vezetője az infrastruktúra fejlesztési beruházások előrehozását sürgette kormányzati oldalról, ami munkahely megtartó és építőanyag felhasználó hatásán keresztül elindíthatja az építőipart a recesszióból kivezető úton. A Leier bizakodóan tekint a 2009-es évre, különös tekintettel az Ausztriában sikeresen bizonyító, családi és társasház építés közegében is bizonyító előregyártott falrendszerét.

A Baumit is stratégiai partnernek tekinti a biztos lábakon álló újHÁZ Centrumot. Mint Illy Gábor, a Baumit ügyvezetője elmondta, öntisztulásra van szükség az építőanyag disztribúcióban. A ’90-es években megszűnő tüzép-telepek olyan vákuumot hagytak maguk után, amit nagyszámú, hozzáértő értékesítési szakember nélküli építőanyag kereskedések töltöttek ki. A nagyjából 1.200 értékesítési pont feleslegesen sok, és a válság által felerősödő farkastörvények minden bizonnyal elindítják a csak árharcban jeleskedők kirostálódását. Az újHÁZ Centrum tagjai képesek arra, hogy szolgáltatási etalont hozzanak létre, teret adva a magasabb minőségű építőanyagok által létrehozott építményeknek.

Az újHÁZ Centrum tervei összhangban vannak az Illy Gábor által megadott igényekkel: az eddig kizárólag beszerzései céllal működő központ idén a hálózata tagjain keresztül nyit az értékesítés felé, központilag szervezett marketing akciók és a újHÁZ Centrum, mint márkanév bevezetésével. Emellett a külföldi terjeszkedés is a rövidtávú célok között szerepel. Igaz Nyugat-Európa felé nagyon kicsi a mozgástér, de Szlovákia, Románia és Ukrajna felé sikeres lehet a felépített üzleti modell.


A rovat további cikkei

Nagydíjat ért a Murexin hazai fejlesztése
Jelentős tetőkárokkal búcsúzott az idei nyár is
A Várépítő pályázat idei 16 nyertese közül elsőként a Tác-i Integrált Autista Gyermekeket Foglalkoztató Ház tetője szépült meg
EQUITONE szálcement homlokzatok az építészetben Pályázat építészek és építészhallgatók számára
Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2017 idei frissítése
Csendes pihenő?
Rovataink

Magyar Építő Fórum hírei
Építőipari hírek
Gyártói hírek
Bemutatjuk
Szakmai szervezetek
Tippek, ötletek



Hirdetés










archicentrum | Médiaajánlat | | Adatvédelmi alapelvek | Kapcsolat velünk
copyright Interart Consulting Kft. 2002-2020. www.archicentrum.hu
Jogi képviselőnk: Dr. B. Horváth Ágnes ügyvéd, Budapest