Legyen az archicentrum a kezdőlapom


Regisztrálok és feliratkozom az archicentrum hírlevelére

2017.06.27.

Keresés

Termékcsoportok

Ügyfeleink bemutatása

CAD csomópontok

CAD elemtár

GDL objektumok

Termékadatlapok

Segédprogramok

Alkalmazási útmutatók

Textúrák

Referenciaképek

Prospektusok

Árlisták


Akciók



  Belépés
Loginnév:
Jelszó:
 
Regisztráció
Elfelejtette jelszavát

Szolgáltatásaink

Tartalom hozzáadása

Link hozzáadása

Kapcsolat velünk

FAQ





Közbeszerzésen indulna?
Bízza profikra a papírmunka nehezét! Ajánlattevők teljes körű közbeszerzési képviselete: TriCSÓK Kft.
Problémamentes közbeszerzés!


   Hírek   Eseménynaptár   Linkek   Törvénytár   Intézmények   Pályázatok   Szoftverek   archicentrum




Arculatváltás a ROCKWOOLNÁL

Gyártói hírek - 2017-04-26 11:43:55


 cikk elküldése  |    cikk nyomtatása


A világ vezető kőzetgyapot szállítója, a ROCKWOOL Cégcsoport új logóval, arculattal és szlogennel jelentkezett. Az új stratégia középpontjában a természet közeliség és az egységesítés áll.

A dán alapítású ROCKWOOL vállalatcsoport több mint 70 éve gyárt hőszigetelő termékeket, és a világ vezető egyik legnagyobb kőzetgyapot gyártója és forgalmazója.
Az 1994 végén megalakult magyarországi leányvállalat célja a saját gyártású kőzetgyapot termékek magyarországi bevezetése volt. A cég tapolcai gyárában a mai napig is modern berendezésekkel és eszközökkel készül a hazai és a környező országok piaci igényeit kiszolgáló kőzetgyapot hőszigetelő-anyag. A non-stop gyártósorral rendelkező üzem termelésének fele Magyarországon marad, a másik felét pedig főleg Romániába, Bulgáriába és Olaszországba szállítják.

A cégcsoport ez év márciusában bemutatta új arculatát, új mottóját és az ehhez kapcsolódó corporate videót.
Az új szimbólum egy vulkán sematikus rajzát ábrázolja. A vulkán a vállalat üzleti folyamatainak kiindulópontja, hiszen a kőzetgyapot termékeink fő alapanyaga a vulkáni tevékenység során képződő bazaltkő.

Az új szimbólum használatával a cél a természettel való kapcsolat folyamatos érzékeltetése. Ennek ugyanúgy része a természetes alapanyagok használata a gyártás során, vagy a környezet és a természeti kincsek védelmét egyaránt szolgáló, fenntartható termékek és megoldások alkalmazása az épületekben.

Ezt a logót a ROCKWOOL Csoport minden termékcsaládjában használni fogja. Ez a változás egységesebbé teszi a Csoport különböző termék-portfólióit, hogy az ügyfelek számára hatékonyabban és mélyebben mutassák be, hogyan használják a vulkanikus kőzet természetes erejét a modern világ gazdagítására és megváltoztatására, szembe nézve a jövő kihívásaival is. Céljuk emellett a ROCKWOOL jövőbeli földrajzi terjeszkedésének támogatása is.

Az új mottó: „Tegyük gazdagabbá a modern világot a bazaltkő természetes erejével” azt az üzenetet közvetíti, hogy a ROCKWOOL Csoport minden leányvállalata egy közös cél érdekében dolgozik: hogy a termékeikkel kapcsolatba kerülők életminőségének javításával gazdagítsák a modern világot.



Az arculatváltáshoz tartozó „The secrets of modern living” című kisfilm a modern élet támasztotta kihívásokról, és már létező, hosszú távú, fenntartható megoldásokról szól, elérhetősége: https://www.youtube.com/watch?v=_4cNQ5p0jMo

Az új stratégia megalkotásával a legfontosabb cél a partnerek, ügyfelek, üzletfelek előtt modern, dinamikus, a saját piacán meghatározó, egységes és erős vállalatcsoport képét kialakítani. Ennek fontos része, hogy a cégcsoport egyes üzleti területeire vonatkozó vizuális megjelenését egységesíti. A logók egységesedtek, az új szimbólum használatával egyértelművé vált az összetartozás. A változással további cél volt, hogy a világszerte 9.000 embert foglalkoztató Cégcsoport fontosságának megfelelő szintre hozza a kommunikációját.

Az új arculat a logón kívül érinti kiadványaikat, hirdetéseik grafikai világának aktualizálását, valamint a kommunikáció hangnemének átalakítását is. A jövőben friss, modern, pozitív életérzést sugárzó, a racionálistól az emocionális megközelítés felé elmozduló kommunikációs irányvonalat képvisel a vállalat.

A jelenleg 170 főt alkalmazó ROCKWOOL Hungary Kft. Tapolca egyik kiemelt foglalkoztatója, és joggal büszkék arra, hogy az Uzsabányáról érkező magyar alapanyagból (magyar bazaltból), hazai munkaerővel készül a világhírű hőszigetelő-anyag.


A rovat további cikkei

Akár klímaberendezés nélkül is kontrollálható a tetőtér hőmérséklete
VELUX megoldások a komfortos és egészséges otthonokért
GRAFIT REFLEX akció!
A jövő építőmesterei versengtek
A tetőn spórolnak a legtöbbet - kutatás
TŰZBIZTOS VÉDELEM
Rovataink

Magyar Építő Fórum hírei
Építőipari hírek
Gyártói hírek
Bemutatjuk
Szakmai szervezetek
Tippek, ötletek



Hirdetés










archicentrum | Médiaajánlat | | Adatvédelmi alapelvek | Kapcsolat velünk
copyright Interart Consulting Kft. 2002-2017. www.archicentrum.hu
Jogi képviselőnk: Dr. B. Horváth Ágnes ügyvéd, Budapest